Vi erbjuder 30 dagar öppet köp på alla varor och ordrar, även bikiniunderdelar och baddräkter. Självklart kan du lämna tillbaka / byta ut delar av din order, allting går att köpa separat. Tänk på att om du lämnar tillbaka en del av ett paket utan att byta faller paketpriset bort och du betalar för varorna du behållt till ordinarie pris.
Innan du genomför bytet / returen, vänligen läs nedan:
Tänk på att prova din Sunkini utomhus i dagsljus. I inomhusbelysning är produkterna lite mer genomskinliga än utomhus. Tänk också på att om du har en storlek för liten på kläderna så kommer de bli mer genomskinliga, eftersom tyget och de små hålen då töjs ut.
1. Ska du göra ett byte? Beställ först de varor du önskar byta till här på vår hemsida.
2. Packa ner retursedeln och varorna. Kontrollera noga att de ligger i rätt påse.
3. Klistra på den medföljande returetiketten på paketet.
(Endast Sverige)
4. Redo att skickas! Paket utanför Sverige måste skickas direkt till vårt lager.
Ifall du vill göra ett byte, börja med att beställa de varor du önskar byta till. På detta sättet vet du att varan finns i lager, och du kommer få den nya varan mycket snabbare. Fyll i retursedeln med returorsak och om det är ett byte eller en retur (om det är både och, kryssa i för byte). Vid byte fyller du också i det nya ordernumret på den streckade linjen. Packa ner retursedeln och de varor du önskar skicka tillbaka (gärna i samma paket som du fick varorna i). Varorna måste ligga i samma påse de kom i. Dubbelkolla att varan stämmer överrens med etiketten på påsen då retur i fel påse kommer debiteras med 150 SEK. Klista på den medföljande returetiketten på paketet (endast Sverige). Paketet är nu redo för att lämnas in hos ett ombud. Ifall du gör ett byte / retur från ett annat land än Sverige behöver du själv skicka tillbaka paketet till följande adress:
LO Consulting AB
Orrekulla Industrigata 47
425 36 Hisings Kärra
Sverige
Det är VÄLDIGT VIKTIGT att du skriver ditt ordernummer och din kontaktinformation på paketet. Du som kund är ansvarig för fraktkostnader. Vi rekommenderar att skicka paketet spårbart. (Detta gäller på paket som skickas tillbaka från andra länder än Sverige).
Om du vill göra en reklamation kontaktar du oss på support@sunkini.se. Beskriv vad som är fel på produkten och ange vilket ordernummer det gäller. Skicka med bilder på felet så vi kan hantera din reklamation snabbare. Efter godkänd reklamation tas beslut om varan ska skickas tillbaka till oss.
Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några frågor. Maila till returer@sunkini.se så kommer vi svara så fort vi kan.