Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Byten & returer

 
Tänk på att märkning, skyddsplast, samtliga lappar skall vara i ursprungsskick för att varan skall få returneras eller bytas, om varan exempelvis luktar parfym eller liknande kommer byte/retur att nekas. Du har som kund ansvar för att varan skickas tillbaka i samma skick som den kom, använd gärna samma förpackning som varan sändes i. KONTROLLERA NOGA att varorna läggs i samma rosa påse som de kom i. Vi har 30 dagars öppet köp på våra varor.
 

Vill du returnera för att du tycker bikinin är för genomskinlig? Läs nedanstående!

Tänk på att prova din Sunkini utomhus i dagsljus. I inomhusbelysning är produkterna lite mer genomskinliga än utomhus.
Tänk också på att om du har en storlek för lite på kläderna så kommer de bli mer genomskinliga, eftersom tyget och de små hålen då töjs ut. 
 

Så här gör du ett byte

Gör först en beställning här på vår hemsida på de nya sakerna som du önskar byta till, på så vis vet du att de finns i lager och det går dessutom snabbare eftersom vi då skickar dina nya varor inom en arbetsdag. Lägg sedan de varor du vill byta ut i ett och samma paketet, klistra fast bytessedeln som du fick i samband med din order på paketet. Därefter går du till ett av Postens serviceställen och lämnar in paketet, du får då ett kvitto av dem att paketet är inlämnat som du skall spara (OBS! Du ska inte lägga paketet i en av Postens gula brevlådor, det måste lämnas in på ett serviceställe). Vid byte så tillkommer en avgift om 59 SEK (inklusive frakten) per bytestillfälle. När vi fått in de varor du önskar byta kommer vi justera din faktura som avser beställningen på de nya varorna (dvs dra bort värdet på de varor du returnerade men behålla en bytesavgift (inklusive frakten) om 59 SEK).

OBS Märk ditt paket med BYTE samt ditt nya ordernumer, extra viktigt om du beställt ett paketpris och bara vill byta en vara så att du säkerställer att du får rabatten i paketpriset. 

Så här gör du en retur

Lägg de varor du vill byta ut i ett och samma paketet, klistra fast retursedeln som du fick i samband med din order på paketet och märk det med RETUR samt ditt ordernummer. Därefter går du till ett av Postens serviceställen och lämnar in paketet, du får då ett kvitto av dem att paketet är inlämnat som du skall spara (OBS! Du ska inte lägga paketet i en av Postens gula brevlådor, det måste lämnas in på ett serviceställe). Vid retur utgår en returhanteringsavgift om 59 SEK.

Vid reklamation vill vi att du skickar ett mail till support@sunkini.se och anger vad som är felet, skicka med en bild så kan vi hantera ärendet snabbare. När vi fått in de uppgifter vi behöver för att genomföra din reklamation fattas beslut om varan skall sändas oss åter eller om nya varor skall skickas direkt. I de fall vi ber dig sända oss varan åter skall paketet märkas med "REKLAMATION" samt ditt ordernummer.

Vid ej uthämtade paket  utgår en avgift om 200 SEK, när paketet sänts åter till oss redigeras din faktura.


Om du inte fått svar inom tre arbetsdagar ber vi dig att kontakta oss antingen via telefon eller genom att skicka ett meddelande till oss via facebook, då har troligtvis ditt mail inte kommit fram.

Svenska English